Vacanta in Bulgaria!

     


       Este al doilea an cand ne facem vacanta in Bulgaria! Am fost in statiunea Sunny Beach, Hotel Burgas Beach, in perioada 24.06 - 01.07.2024! Pentru acest sejur am platit aproape 1.000 $, inclus si transportul cu autocarul, doi adulti si un copil de 12 ani, 7 nopti cu All Inclusive.

        Plaja din Sunny Beach este cea mai frumoasa si curata plaja de pe litoralul bulgaresc al Marii Negre, pentru asta castigand premiul "Blue Flag".

        Hotelul este pe plaja, asta ne-a placut foarte mult. Nisipul fin si intrare lina in apa. Foarte curata plaja, apa limpede, am prins si ceva zile cu valuri mari. Marea era extrem de calda, dimineata la 5.30 cand ne plimbam pe plaja. Era multa lume care facea baie in mare la ora aceea.

       Hotelul Burgas Beach are 19 etaje (noi am stat la etajul 17 si anul trecut si anul acesta), 4 lifturi, 258 de camere duble si de familie. Camerele sunt destul de maricele, noi am avut si pat suplimentar pentru copil si tot a fost spatiu destul. La parter gasim Receptia, Casa de schimb valutar, Sala de asteptare, Mezzanin bar. Exista si parcare, nepazita, 20 leva/zi/masina. 

      Sunt trei piscine: piscina pentru "adulti", piscina cu doua tobogane cu apa si o piscina pentru copii. Sezlongurile si umbrelele sunt pentru primul venit, primul servit - dar am gasit de fiecare data sezlonguri goale. Aici, la piscina, gasim Pool bar (10.00 - 23.00) - băuturi alcoolice locale (whisky, gin, vodcă, rom), cocktail-uri, băuturi răcoritoare, bere, vin, espresso, ceai și alte băuturi calde,  cu Snack bar (11.00 - 15.00) - hot dog, sandwich-uri, cartofi prajiti, fructe de sezon, inghetata.


        In hotel avem la etajul 1 Lobby bar si restaurantul principal, restaurant unde putem sa servim: micul dejun bufet (07.30 - 10.00); pranzul bufet (12.00 - 14.00) si cina bufet(18.00 - 21.00), unde nu am murit de foame, pana si cel mai carcotas putea sa manance bine.

         Micul dejun!

              Pranz! 

             Cina tematica bulgareasca!

          Al meu copil, manca dimineata la micul dejun (eram la 7.30 prezenti la masa) ce manca, dupa care mergeam ori la piscina ori la mare. Cand mergeam la piscina, copilul meu se mai ducea o tura la masa (i se facea foame de la apa). Nu te contorizeaza nimeni de cate ori intri in restaurant sa mananci, dar nu ai voie sa iesi cu mancare din restaurant.

         Sunt foarte organizati la plaja unde gasim sezlongurile. Exista o persoana cu casa de marcat si o diagrama a sezlongurilor, diagrama in care isi noteaza sezlongurile ocupate. Am dat pe doua sezlonguri si o umbrela 30 leva (75 lei) toata ziua. Poti pleca linistit la masa, lasandu-ti prosoapele pe sezlonguri. 

         Au programe de animatie pentru adulti si copii. Dimineata am facut stretching si aerobic, dupa amiaza am facut gimnastica in apa, seara am avut karaoke si am cantat. Am avut si spectacole live cu o trupa braziliana!

          Copii au animatie de zi si de seara (6 zile/saptamana), mini club, mini disco.

         Pe langa hotel am gasit multe magazine cu suveniruri, case de schimb valutar, agentii de turism, terase, magazine alimentare. Am cumparat multe suveniruri! Preturile acceptabile.

         Una peste alta, ne-am distrat! Fata de anul trecut au facut ceva schimbari in hotel: anul trecut check-in se facea de la ora 14.00 anul acesta s-a facut la ora 15. Check-outul se face pana in ora 11.00 fata de ora 12.00 anul trecut. Anul trecut am avut fantana cu ciocolata, anul acesta nu. Mancarea s-a mai diversificat, in bine.

         Ce nu mi-a placut a fost ca dna camerista venea la ora 12.00 sa faca curatenie, cand noi eram in camera. As fi preferat sa vina pana in ora 11.00, dar asta este.

         Faptul ca hotelul este pe plaja, este un atu imens. Nu are Beach bar, dar puteai sa pleci de la plaja sa te duci la barul de la piscina (se intra si din strada - aveai bratara la mana), sa iti iei ce voiai dupa care te duceai inapoi pe plaja.

         Mi-a placut sa revin la hotel Burgas Beach! S-ar putea sa revenim si la anul, ramane de vazut. Oricum, sejurul l-am achizitionat de anul trecut din noiembrie si l-am platit in 2 rate! Am plecat fara masina personala, deoarece cheltuiala intrecea plata transportului cu autocarul.

           Hotelul Burgas Beach, noaptea!


               Recomand hotelul!

               La buna vedere, dragilor!


         

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii