Ne-am upgradat cortul!

 


 

           Dupa doi ani de zile in care am folosit cortul (Cort Camping 4 Persoane 1 Cameră structură cu bețe ARPENAZ 4.1) pe care il avem pentru campare (noi am fost doar la mare), ne-am hotarat sa facem un upgrade, adica sa cumparam un cort care se monteaza mai usor decat acesta.

        Si, ne-am hotarat sa cumparam un cort gonflabil, pe care poate sa il poata monta o singura persoana. Acest cort este de la QUECHUA (ca si celalalt cort) - Cort camping 4 Persoane, 1 Cameră, gonflabil AIR SECONDS 4.1 Fresh&Black!

       Am intrat pe site la Decathlon, l-am cautat si am vazut ca nu au decat doua corturi disponibile. Ne-am deplasat la magazin si am achizitionat cortul la pretul de la vremea respectiva (mai 2024), adica 1.899 lei. Acum, acest cort are o reducere de 21%, in perioada  15.07.2024 pana la 01.09.2024, adica pretul este de 1.499 lei.

        Pe langa cort am cumparat si pompa speciala, care ajuta la umflarea cu aer a coloanelor care sustin cortul. Ce este interesant la acest cort, camera care este deja premontata (fata de cortul vechi la care o montam noi), un lucru bun.

      Noul cort arata asa:

       In geanta:


          Desfacut:


 

          Camera premontata:



        Pompa care umfla coloanele cortului cu aer:


        Ca si data trecuta, urmeaza sa plecam la mare sa il probam!

         Tehnologia Fresh & Black

       Mai multă senzație de răcoare și obscuritate, pentru un somn mai bun! Fresh & black este o tehnologie brevetată de la Decathlon, care permite reflectarea razelor de soare și izolarea de lumină, datorită materialelor specifice. Astfel, reducem senzația de căldură din cort și ne bucurăm de mai multă obscuritate. Pentru a profita la maximum de această tehnologie, a se aerisi cortul seara.

          Living și camere

        Living de 6,5 m², cu înălțime maximă de 1,90 m. Dispune de:

        - folie de sol cu margini înalte, pentru a evita pătrunderea ploii;
        - fereastră transparentă, cu volet;
        - fereastră cu plasă de insecte, cu volet;
        - buzunare de depozitare în camere și în living.

         Camera acestui cort este proiectata pentru a încăpea maximum patru saltele, cu o lățime de 70 cm. Poate fi folosită și de doar 2 persoane, pentru mai mult spațiu disponibil. 

          Cert este, ca nu regret ca am cumpara noul cort. Avand in vedere ca plecam in fiecare concediu, avem ce ne trebuie de la celalalt: paturi gonflabile de 1 si 2 persoane, plita cu doua ochiuri, saci de dormit, gratar, masa, scaune, sezlonguri, proiectoare de lumina, vesela, etc...

          In viitor, as dori sa achizitionam si acest mobilier de la Decathlon:



          Abia astept sa ma bucur de a treia vacanta pe anul acesta, proband noul cort.

          La buna vedere, dragilor!

 





Trimiteți un comentariu

0 Comentarii