SETUL Advance Techniques Reconstruction

Dupa o perioada de iarna, in care parul meu a avut de suferit din cauza factorilor externi, am primit sansa de a-l insanatosi cu ajutorul kit-ului ADVANCE TECHNIQUES RECONSTRUCTION de la AVON si BUZZSTORE.



Kitul contine: 1 x Sampon Advance Techniques Reconstruction
1 x Balsam Advance Techniques Reconstruction
1 x Ulei ser hidratant cu uleiuri de argan si cocos
5 x Perie de par, una pentru tine si 4 pentru prietenele tale
5 x cataloage de produse AVON, unul pentru tine si 4 pentru prietenele tale
Ghidul de BUZZ cu instructiuni de realizare a pasilor campaniei pe care il parcurgi acum


M-am apucat de incercat produsele. Inca de la prima folosire, parul meu a primit o doza de ajutor pentru insanatosire.



Dupa trei folosiri, parul meu este mai matasos si nu imi mai cade, ceea ce este un lucru foarte bun. Uleiul ser hidradant mi-a ajutat firele de par sa nu se mai despice. Aveam ceva probleme cu acest lucru.
Folosirea acestor produse Advance Techniques Reconstruction mi-a redat increderea in mine ca pot reda frumusetea si stralucirea parului meu.

Am recomandat produsele Advance Techniques Reconstruction de la AVON, tuturor prietenelor mele.

Pe viitor voi folosi in continuare acest kit, mai ales ca am un reprezentant AVON de la care imi pot procura produsele.



Trimiteți un comentariu

0 Comentarii