SCHAUMA - produse pentru hidratarea parului

Primind kit-ul SCHAUMA NATURE MOMENTS de la Schwarzkopf Romania si BUZZStore, m-am hotarat sa imi ajut parul cu un plus de hidratare, finete si suplete.
Kit-ul de BUZZ SCHAUMA contine:
- 1 x Sampon Schauma Nature Moments Coconut Water, 250 ml
- 1 x Balsam Schauma Nature Moments Coconut Water, 250 ml
- 1 x Prosop Schauma pentru tine
- 5 x Sapunuri artizanale cu aroma de cocos, pentru 5 dintre prietenii tai
- 5 x brosuri informative pentru acei prieteni carora le vei oferi cadourile Schauma
- Ghidul de BUZZ cu instructiuni de realizare a pasilor campaniei.

Cea mai fericita a fost fetita mea cea mica, Ana, care a pus mana pe sampon si balsam.

Avand parul deteriorat si uscat din cauza conditiilor meteo extreme, uscarii frecvente cu uscatorul si folosirea placii in intunderea parului, am inteles ca voi avea un aliat de nadejde in Samponul si Balsamul Schauma Nature Moments Coconut Water , asa ca voi incerca aceste produse.
Samponul si Balsamul Schauma Nature Moments Coconut Water & Lotus Flower cu floare de lotus si apa de nuca de cocos din Indonezia.
"Apa de nuca de cocos, este reteta tropicala a hidratarii. Floarea de lotus este recunoscuta drept unul dintre secretele esentiale ale frumusetii asiatice"
# nu contine siliconi sau coloranti artificiali
# contine esente de origine 100% naturala
# certificata dermatologic.
Voi descoperi alaturi de Schauma Nature Moments Coconut Water finetea, supletea, stralucirea si hidratarea parului meu!


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii