Craciun la Pensiunea Toledo 3* - Predeal

Bine v-am gasit, dragii mei! Sa va povestesc despre primul meu Craciun la munte!
Ca sa nu am surprize, mi-am achizitionat Pachetul de Craciun prin programul Inscrieri Timpurii, inca din luna septembrie 2016 de la Agentia Eximtur. Ajutorul l-am primit de la domnul ANDI FRUNZA - consultant turism intern. Tot dansul m-a ajutat si in achizitionarea biletelor de tren, bineinteles tot in avans, mai precis cu 30 de zile inainte de plecare.

Toata nebunia s-a intamplat datorita tichetelor de vacanta pe care le-am primit de la serviciu.

Aaaa, nu v-am spus unde mi-am achizitionat Pachetul de Craciun? Scuze, va spun acum: PENSIUNEA TOLEDO 3* din Predeal.

Pe langa pachetul de Craciun, mi-am achizitionat si celelalte mese deoarece am doua fete cucuiete si trebuia sa le hranesc, bineinteles ca mai era sotul meu si eu!

In fine, am plecat pe data de 24 decembrie cu trenul IR 1631 - ora 7.00 dis de dimineata si am ajuns la ora 9.00. Surpriza mare a fost cand am ajuns la Sinaia si nu era zapada..., la Busteni nu era zapada. Ma gandeam ca facem un Craciun negru si nu alb, daaar dupa Azuga s-a vazut patura alba de zapada. Uraaa, mi-am spus!!! Cand am ajuns in Predeal si am coborat din tren, efectiv am paralizat de frig. Noroc ca am luat un taxi care ne-a dus pana la Pensiunea Toledo!

La pensiune ne-a intampinat doamna Cristina cu un calduros Bine ati Venit! Am prezentat actele la control, si ne-a repartizat apartamentul de la mansarda!

Aici, surpriza cea mare a fost ca o camera dadea spre rasarit si cealalta spre apus. O frumusete de peisaj, din toate punctele de vedere.

Rasarit

Apus

Mi-a placut foarte mult receptia si sala de mese, amandoua aranjate pentru a sosi oaspetii si, bineinteles, Mos Craciun!

In afara de micul dejun bufet suedez si masa de Craciun, dna Cristina venea si ne intreba mereu ce dorim sa mancam la pranz sau la cina. Acest lucru m-a incantat foarte mult, avand doi copii mai mofturosi.

Mos Craciun a sosit cu un sac plin de jucarii pentru copii. Fetita mea cea mica, Ana Maria Elena - 5 ani, a fost incantata de cadou,

la fel si cea mare Cristina Mihaela - 15 ani

A doua zi, dis de dimineata a inceput sa ninga cu niste fulgi mari si desi. O splendoare in ziua de Craciun! Dupa ce am luat micul dejun, am iesit sa ne dam cu sania. Un peisaj superb, cuvintele sunt de prisos!

Petrecerea de Craciun a fost de vis, am dansat numai noi femeile, barbatii nu au dorit sa se ridice de pe scaun. Sotul meu a facut poze si de aceea nu a dansat.

O parte din bunatatile pregatite pentru masa de Craciun

Pe la ora 22.00 ne-am retras in apartament, deoarece nu ma mai tineau picioarele de cat am dansat iar fetelor le era somn!

Pe 26 decembrie am iesit din nou cu saniuta, sa mai dam jos slaninuta de pe noi!

Peisaje de vis

A fost frumos si a trecut repede! Ne-am distrat si, cel mai mult mi-a placut ca am avut zapada!

Pe 27 decembrie ne-am pregatit pentru intoarcerea acasa si ne-am luat ramas bun de la Predeal!

Una peste alta, mi-a placut Pensiunea Toledo - primirea facuta de dna Cristina, asezarea pensiunii intr-o zona spectaculoasa. Pentru acest lucru are de la mine nota 10. Am o singura observatie de facut: la micul dejun bufet suedez ar trebui mai multe feluri de mancare, gen: cremwursti, masline, rosii, castraveti, mezeluri!

Va recomand Pensiunea Toledo 3* pentru ospitalitatea si peisajele foarte frumoase!

12 Comentarii

1. Chiar arata de vis! Si noi am petrecut Craciunul intr-un peisaj de poveste la cabana Himalaya in Rasnov.

2. Nu stiam de aceasta pensiune, dar ma bucur pentru voi ca v-ati distrat pe cinste. Am sa trec aceasta pensiunea pe lista mea.

3. Ce frumos! Arata super acolo, poate anul asta punem si noi ceva deoparte si mergem la munte. Nu am mai fost de cand aveam cam 7-8 ani.

4. E frumos la munte, insa eu nu ma prea impac bine cu frigul si de accea ma multumesc cu privitul iernii de acolo doar in fotografii.

5. Vederea panoramica a peisajului vazut de la geamul camerelor este de vis.

6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

7. Frumoasa locatie. Noi Craciunul l-am petrecut la bunica, apoi in vizita la scumpii nostri nasi.

8. Peisajul arata superb si ai prins si zapada. Ai fost farte norocoasa!
    PS. La multi ani!

9. Arata foarte bine. O notez in agenda :D

10. Stiu ca am fost atat de aproape de Craciun dar nu prea am avut cum sa fac posibila intalnirea noastra. Eu am fost la Belvedere in Predeal si m-am bucurat de vremea frumoasa, de zapada si de compania prietenilor.
    Ma bucur ca ai fost incantata de alegerea facuta!

11. V-ati distrat se pare. Cred ca am plecat si eu cu Eximtur in Germania.