Un Craciun magic cu e-sarbatoare.ro

Ce iti trebuie pentru un Craciun magic? In primul rand un brad potrivit de inalt si frumos. Eu am gasit brazi artificiali Craciun aici http://e-sarbatoare.ro/brazi-artificiali. Pe e-sarbatoare.ro gasesti intotdeauna ce iti trebuie pentru un Craciun magic.
Eu am un brad artificial, pe care l-am impodobit impreuna cu fetita mea cea mica. Este cel mai frumos brad pe care l-am aranjat pana acum.


Dar pentru Craciunul magic pe care mi-l doresc din suflet, mi-ar place sa locuiesc la curte. In living, in partea stanga vad un semineu, in care arde focul. Langa semineu, in colt troneaza un brad mare Toronto - 250 cm, impodobit cu multe decoratiuni si luminite care innobileaza camera. Bradul Toronto, decoratiunile si instalatiile sa fie cumparate de pe site-ul e-sarbatoare.ro.


In fata semineului sa am doua fotolii, o masuta pe care sa pot pune o farfurie plina cu fursecuri si o cana cu lapte cald pentru Mos Craciun! Stiu ca am o varsta, am doua printese, dar eu cred in Mos Craciun si in Craciunul Magic!

Cui nu-i place sa stea intr-un fotoliu confortabil, in fata semineului, ascultand colinde si troznetul lemnelor care ard! Mie da, imi place nespus de mult!

Dar sa ne revenim din visare, daca doriti sa achizitionati un brad artificial de calitate, va recomand sa intrati pe site-ul e-sarbatoare.ro. Aici gasiti brazi artificiali pentru toate buzunarele.


Pentru decoratiuni si instalatii luminoase, va ajuta tot site-ul e-sarbatoare.ro!


Intrati pe site si nu veti regreta!

SARBATORI FERICITE TUTUROR!






Trimiteți un comentariu

9 Comentarii

  1. Sarbatori fericite Ioana si numai bucurii in Noul An!

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi doar ce am luat bradutul,dar e natural! Sarbatori cu bine si un an nou mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi luam si noi bradutul, dar natural, iar semineu imi fac unul fake din cutii de carton :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si noi am impodobit bradutul inca de la inceputul lunii decembrie. Mi se pare cea mai frumoasa perioada din an.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau si eu un brad Toronto, insa ar trebui sa ma mut ca sa incapa in apartamentul meu de bloc, asa ca o sa iau o ruda de-a lui mai pitica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce ma bucur ca pe e-Sarbatoare poti gasi multe lucruri, chiar si lenjerii de pat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Noi avem un brad artficial de vreo 6 ani, daca nu si mai mult.
    Sarbatori fericite!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce-mi place a doua poza. Si eu imi doresc un semineu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Visul tau se aseamănă foarte bine cu al meu

    RăspundețiȘtergere