Totalul afișărilor de pagină

duminică, 17 iulie 2016

Vacanta de vis - HOTEL PERLA 3* - statiunea Mamaia

Sa va povestesc despre cum unii oameni denigreaza doar asa, din pura placere! Mi-am achizitionat un pachet de vacanta de la agentia Eximtur, platind cu tichete de vacanta, sejurul fiind de 5 nopti cazare cu mic dejun bufet suedez, la hotel PERLA 3*, in perioada 10.07 - 15.07.2016! Fiind 6 persoane, dintre care si 2 copii,am luat 2 camere, iar sejurul a costat 1.864 lei cu tot cu asigurarea storno! Am achizitionat pachetul de vacanta prin programul Inscrierii Timpurii si l-am achitat pana la 31 martie 2016! Si am facut foarte bine, deoarece acum sunt preturi foarte mari! Acesta este hotelul PERLA
. Camerele nu sunt foarte mari, dar te poti descurca.
Este foarte curat, nu miroase a mucegai cum au spus unii carcotasi, baia foarte curata si igienizata in fiecare zi
Ni s-a facut curatenie in fiecare zi, iar a treia zi a fost schimbata si lenjeria! Am avut camerele 1105 si 1106, la etajul 11 cu o priveliste superba: marea in stanga, Satul de Vacanta in fata si lacul Siutghiol in dreapta! Ce poti sa iti doresti mai mult?
. Restaurantul a fost peste asteptarile mele, avand in vedere multe impresii negative, citite pe internet:
Mie mi-a placut sejurul, hotelul, personalul de la receptie, de la restaurant - toti au fost la dispozitia noastra! Ne revedem la anul!

Un comentariu :

  1. Si eu astept cu nerabdare concediul. Noi mergem la Mangalia, unde am mers si anul trecut. Am scris si eu despre asta.
    Frumos hotelul unde ati stat!

    RăspundețiȘtergere