PRODUSELE KERASTASE, PARIS

 


 

Buna, dragilor!

Am primit un email in care eram invitata pe data de 04.11.2010 la o prezentare de produse KERASTASE. Trebuia sa ajung la DARE BEAUTY CENTER cu invitatie din partea Revistei ELLE. Bineinteles ca am onorat invitatia si am ajuns in B-dul Libertatii nr.10, bl.114, parter. Acolo am fost intampinata de dna SORANA LINCA, care m-a bifat in lista ca am onorat invitatia, mi-a intins un bol in care erau biletele cu numere de la 1 la 55, am luat nr.34, mi s-a comunicat ca 3 dintre invitate vor avea parte de RITUALUL KERASTASE CHRONOLOGISTE. Din partea salonului am primit o cupa de sampanie. In final ne-am strans vreo 50 de cititoare ale Revistei ELLE. Dna RUXANDRA GABUDEAN, brand manager KERASTASE ne-a spus povestea acestei marci, iar echipa de la salonul DARE BEAUTY CENTER ne-a aratat pe viu ce inseamna RITUALUL KERASTASE CHRONOLOGISTE. Printre cele trei norocoase care au beneficiat de acest ritual am fost si eu. M-am simtit extraordinar de bine, avand in vedere ca cel care mi-a aplicat acest ritual a fost CLAUDIU SARGHE, un tanar hair-stylist si art director, care, pur si simplu, isi face meseria de placere. Ritualul a inceput cu un diagnostic al scalpului si parului, apoi a urmat un masaj al umerilor, al scalpului si mersul la spalat. Acolo Claudiu m-a spalat de doua ori, mi-a facut masaj, dupa care am mers in salon unde a inceput tratamentul cu produsul KERASTASE CHRONOLOGISTE. 

Claudiu m-a pieptanat, apoi a inceput sa combine cele doua ingrediente, adica perlele de caviar peste care a adaugat crema si a inceput sa amestece cele doua produse. Mi-a luat fiecare suvita de par, a aplicat tratamentul intinzandu-l pe toata suvita de la radacina pana la varf. Dupa ce a terminat de aplicat amestecul mi-a pus o folie de aluminiu pe care a fixat-o cu o bentita. La 10 minute de la aplicarea tratamentului am fost la sala de spalat si mi s-a pus un prosop fierbinte pe par. M-a clatit, dupa care am revenit pe scaunul din salon unde mi-a tuns varfurile. Foarte rar am vazut o coafeza manuind foarfeca cu atata dexteritate cum o facea Claudiu. Dupa tunsoare m-a coafat. Rezultatul acestui tratament s-a observat imediat la mine, parul avea volum, nu mai era lipit de cap si s-a intarit firul de par. Nu imi mai cade parul.

La final am primit din partea salonului un SAMPON KERASTASE BIOTIC BAIN BIO-RECHARGE CHEVEUX MIXTE pentru a-mi continua tratamentul acasa plus un voucher in care m-ai beneficiez, gratuit, de un RITUAL KERASTASE BIOTIC gratuit.

Intr-adevar merita banii. La salon toata lumea incearca sa te faca sa te simti bine, sa nu fii incorsetata si stresata de vizita la salon.

O sa mai vizitez salonul DARE BEAUTY CENTER pentru un masaj, o tunsoare, un vopsit si o vorba bune.

La buna vedere!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii