MAMAIA, DRAGOSTEA MEA

 

 
Buna, dragilor!

Stau în casă, într-o zi călduroasă şi ma gândesc cum ar fi la mare acum. Nu sunt supărata fiindcă anul acesta am ajuns la mare prin concursul de pe site-ul mamaia360.ro. Dar eu nu mă satur niciodată de mare. Mi-aş dori să locuiesc la mare, să ascult valurile mării iarna, când sunt furioase. Să văd marea îngheţată, nu am văzut-o decât la televizor. Mi-ar place toamna să mă plimb pe malul mării împreună cu fata mea, cu soţul meu şi cu pisicuţa mea TYA. Soţul meu mi-a spus că iarna marea este extrem de furioasă si este destul de frig, dar eu vreau s-o văd. Odată şi odată o să ajung să fac şi REVELIONUL acolo să văd şi eu cum este la mare de REVELION. Cred că este palpitant. Dar să ne bucurăm de vară şi de soare. La mare imi place sa stau dimineaţa pe plajă şi să admir răsăritul soarelui, să ascult tipătul pescăruşului care intră ca o săgeată în mare să prindă peştele pentru micul dejun. Imi place mirosul sărat al mării, valul care imi udă picioarele şi mă face să mă înfior, pentru că e rece apa la prima oră. Atât de mult îmi place marea încât mi-am înregistrat casete audio cu valurile mării, acum pe telefon şi pe camera video. Când fac plajă pe bloc, ascult valurile mării, mă stropesc cu apă si imi imaginez că sunt pe malul mării. Ce lipseşte din acest peisaj? Lipseşte nisipul, mirosul mării şi bineînţeles, marea. Seara, după ora 21.00, îmi place să mă plimb pe malul mării, să fac baie în apa mării, să simt valurile mării cum îmi mângâie picioarele şi nisipul care îmi lustruieşte picioarele. Nu sunt o scriitoare, eu scriu cum îmi vine. Mulţi ani am stat la cort când am venit la mare. Este frumos la cort, relaxant, singurul stres, dacă vii fără maşină este că ţi se fură din cort sau cortul cu totul. Când eram mică am stat la hotel Pelican, la Perla, la Dacia, la Condor, Caraiman. Aş vrea să stau la un hotel cu multe etaje cum este Aurora, Naţional, Patria, Unirea. Să stau la ultimul etaj şi să admir marea în fiecare dimineaţă când răsare soarele.  Nu ştiu dacă am reuşit să îi transmit fetiţei mele dragostea pentru mare, dar dacă am reuşit am făcut o faptă bună. Pe soţul meu l-am convertit doar pe jumătate, lui îi place muntele. Anul acesta vacanţa a fost scurtă şi plină de peripeţii. A fost fascinantă. La anul, am vorbit cu fata mea, ne luăm bilet la mare din februarie şi luăm 10 zile, poate mă satur de mare, dar nu cred. Biletul putem să îl plătim în 10 rate. Deja am arvunit REVELIONUL la munte. Dacă aveam maşină mai veneam un weekend, două la mare să ne bronzăm. Dar cred că ajunge pentru astăzi, am fost mai melancolică privind camerele live din Mamaia. 
 
La buna vedere!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii