O zi de vacanta in Mamaia

O zi de vacanţă in Mamaia. Mă trezeam la ora 05.30 AM să privesc răsăritul soarelui şi îmi beam cafeaua pe balcon. Apoi trezeam copii, fata şi nepoata, si pe soţul meu. Ne pregăteam bagajele şi plecam pe plajă. La ora 07.00 eram deja cu saltelele întinse pe nisip. Făceam picnic pe plajă, de fapt micul dejun luat pe malul mării. După ce ne umpleam stomăcelele cu papa, fiecare făcea ce dorea, adică: soţul meu trăgea un pui de somn, eu dezlegam cuvinte încrucişate iar fetele construiau castele sau se jucau în apă. Când se făcea ora 11.00 AM, strângeam catrafusele si plecam la hotel, unde dădeam nisipul jos de pe noi, ne îmbăiam, ne ferchezuiam şi plecam la masă. După masa de prânz am fost şi ne-am plimbat cu telegondola, de aceasta data pe zi. Este o privelişte mirifică pe care nu o uiţi prea curând. Păcat că noi românii nu ştim sa valorificăm ceea ce avem. După plimbarea cu telegondola, am revenit la hotel unde am tras un pui de somn. După-amiaza am făcut încă o baie de soare. Seara, după cină, ne-am plimbat prin Mamaia începând de la Fântânile binecunoscute până la noi la hotel Caraiman în nordul staţiunii. Am fost rupţi de oboseală, am dormit beton de tăiai lemne pe noi. Dar a fost, s-a dus şi va rămâne în amintirea noastră cu poze şi filmuleţe