Dor de Mare!!!

 
 

 
 
Doamne, mi-e dor de mare, mi-e dor de statiunea Mamaia. Vreau la mare!!!!! Uf, aici la Bucuresti ploua cu galeata, iese soarele, iar ploua, iar, iar si...iar. Nu am avut concediu pana acum din pricina de lipsa de finante şi pentru că nu am avut unde pleca. Cea mica ma intreaba in fiecare zi daca am castigat sejurul sa plecam la mare. Eu ii raspund ca mai asteptam sa ne vina randul ca mami este norocoasa si va castiga. Uf, de cate ori ma uit pe mamaia live cam si vad lumea pe plaja, la terase, la plimbare ma apuca un dor nebun de duca ca imi vine sa imi iau campii. Dar lasa, eu sunt o luptatoare si o sa postez foarte multe povestiri pe blogul meu, poate cine stie o sa il vada careva si vom castiga. Acum o sa imi incerc norocul la Superbingo, poate iese ceva bun. Deci am castigat pariul ca bate OLANDA cu 2-1 pe Brazilia, am pierdut cu Ghana, am castigat cu Germania la pronostic nu la scor, si cu Spania 1-0. Deci sunt o buna parioare. 
 
Va pup, o seara buna va ureaza Daneza!
 
La buna vedere!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii