Totalul afișărilor de pagină

duminică, 4 iulie 2010

Mamaia 2007


"Uf, in 2007 am luat bilet doar cazare 7 nopti in statiunea Mamaia, hotel Caraiman 2*, nu am avut bani de 3*. Am vrut aici fiindca in oferta avea aer conditionat, vai de mama lui. Pacaleala mai mare ca asta nu am avut.
Dar sa lasam lucrurile rele si sa ne ocupam de cele bune.
Am venit la hotel impreuna cu sotul, fetita mea Cristina si nepoata Mihaela. Pentru ele nu conta unde stam, ele erau la mare. Bine, nici pentru mine nu conta unde stateam pentru ca eram la mare.
Am avut toate zilele cu soare si a fost superb. Am mancat la terasa cu balansoare, ne-am plimbat cu telegondola si pe zi si pe noapte. Ne-am plimbat si cu autobuzul supraetajat pana in Constanta si-napoi. Alta viziune asupra statiunii Mamaia si a orasului Constanta.
Ce m-a suparat a fost faptul ca la Acvariul din Constanta nu s-a schimbat nimic de cand am fost eu cand aveam 14 ani. Totul este la fel, intrarea este scumpa si continutul fad. Nu stiu, noi nu vrem sa ne promovam turismul de nici o culoare.
Avem in tarisoara asta tot ce vrem: MARE, MUNTE, DEALURI, APE SARATE, APE DULCI,DELTA, nu stiu ce ne-am dori mai mult. Dar la noi sunt preturi mari, servire proasta si insalubra.
Noi jecmanim turistul si ii oferim numai tampenii.
Poate vine cineva la Ministerul Turismului si pune pe picioare turismul nostru. Pe timpul lui Ceausescu veneau foarte multi straini, nu prea aveai locuri la hotel din cauza lor, acum fug mancand pamantul.
Hai, ca m-am suparat. Ma calmez si ne mai auzim

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu