Hotel Piccadilly


 

 

 Buna, dragilor!

În acest minunat sejur petrecut la mare, sejur câştigat ca rezervă pe site-ul mamaia360.ro, am fost cazată la HOTELUL PICCADILLY. Când am sosit dimineaţa la ora 07.00, m-am întâlnit în holul hotelului cu Violeta - cea care este reprezentantul site-ului mamaia360. Am fost cazată împreună cu fetiţa mea. Am urcat în cameră, am desfăcut bagajul şi am ieşit pe balcon să vedem peisajul minunat pe care lacul SIUTGHIOL ni-l oferă. Apoi am fost la masă să luăm micul dejun, eram plecate de la 01.00 noaptea si ne era foame. Micul dejun bufet suedez foarte consistent, cu de toate, adică: omletă, cremwursti fierţi, brânză, roşii, castraveţi, brânză topită, 3-4 feluri de mezeluri, cereale, lapte, unt, gem, cafea, iaurt. Deci am mâncat pe săturate. Hotelul este de 2*, curat, angajaţii foarte respectuoşi, amabili şi îndatoritori. De la cameriste şi până la recepţionere toată lumea foarte drăguţă cu turiştii. Bineînţeles că aşa trebuie să fie. Aşa este normal. La hotelul Piccadilly îl găsim şi pe LULU cu acele cursuri de WINDSURFING.

Recomand acest hotel!

La buna vedere!

 

 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii